آینده با سورگوم رقم می خورد

If you cannot see this e-mail, click here

 
Facebook Twitter Youtube
 
کنگره

نتایج سومین کنگره‌ی سورگوم اروپا

 
 

به مناسبت سومین کنگره‌ی سورگوم اروپا، 170 شرکت کننده از بیست کشور جهان به مدت 2 روز، 12 تا 13 اکتبر، گرد هم آمدند. مشارکت بالا در کنگره نشان داد که آینده تا چه حد به سورگوم اعتبار خواهد داد.

 
موارد مهم کنگره
 
سخنرانی‌های انجام‌شده در کنگره

"ماجرای سورگوم همچون کشف گونه‌ی نوینی هست که برای شرایط آب و هوایی آینده سازگار خواهد بود"

 
 

       به گفته‌ی سرژ زاکا (Serge Zaka)، دانشمند محقق در زمینه‌ی علوم کشاورزی-اقلیمی در ITK، ما باید محصولات جدید را در مواجهه با تغییرات اقلیمی پیش رو سازگار کرده و توسعه دهیم. در این زمینه، با حمایت از داده های علمی، کنگره 2021 نشان داد که سورگوم محصولی مقاوم‌تر از سایر محصولات است.

 

 
سخنرانی را تماشا کنید
 
پژوهش

1- موفقیت کنفرانس اروپا – غرب آفریقا

 
 

در 14 تا 15 اکتبر 2021، گروهی متشکل از 70 محقق و فعالین عرصه‌ی فناوری، دانش و پروژه‌های تحقیقاتی خود در مورد سورگوم را در موسسه‌ی AGAP (سازگاری و بهبود ژنتیکی گیاهان مدیترانه ای و گرمسیری) در مونپلیه (Montpellier)، فرانسه، به اشتراک گذاشتند و در نتیجه فرصت بی نظیری برای ایجاد هم‌افزایی و تحکیم مشارکت‌های علمی ایجاد شد.

 
 
ارقام

100000 و بالاتر از آن

 
 

تعداد بازدیدکنندگان سایت Sorghum ID قبل از افتتاحیه کنگره 2021 بوده است. از آن زمان تاکنون این سایت حدود 10000 بازدیدکننده را جذب کرده است. به ازاء هر کدام از این بازدیدها یک صنعتگر، یک تولیدکننده، یک تولیدکننده‌ی بذر، یک روزنامه نگار و حتی یک پژوهشگر از اقصی نقاط جهان وجود دارد.

 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعداد بازدیدکنندگان سایت
 
رویدادهای ترکیه

رسانه های ترکیه برای سورگوم اقدام کرده و به تکاپو افتاده‌اند

 
 

گشت‌های روزانه‌ی مزرعه‌ای که در استان تکیرداغ ترکیه در اوایل ماه سپتامبر برگزار شد، اطلاعاتی را در مورد این محصول در اختیار بسیاری از کشاورزان قرار داد. با این حال، جدا از تعداد زیاد بازدیدکنندگان حاضر، هزاران کشاورز به لطف ویدئوهای بسیاری که در رسانه های اجتماعی در دسترس هستند، فرصت دسترسی به ارائه‌ها را دارند.

 
ویدیوها را تماشا کنید
 
رویداد

بذرهای آینده در نمایشگاه اینداگرا (INDAGRA)

 
 

با کمک APPR، انجمن تولیدکنندگان ذرت رومانیا، در بزرگترین نمایشگاه کشاورزی رومانی، FNPSMS، شرکت کردیم. صدها نفر از بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که بین 27 تا 31 اکتبر در بخارست اطلاعاتی درباره سورگوم به دست آورند.

 
برای کسب اطلاعات بیشتربرای کسب اطلاعات بیشتر
 
 
رویداد EUROSEEDS 

Sorghum ID در کنگره Euroseeds شرکت کرد

 
 
    بیش از 850 شرکت کننده از بیش از 40 کشور در کنگره‌ی Euroseeds که بین 18 تا 20 اکتبر 2021 در پراگ برگزار شد، شرکت کردند. در این کنگره هیئتی از مجموعه‌مان حضور داشت تا با فعالین عرصه‌های مختلف اروپایی ملاقات کرده و شبکه‌ی Sorghum ID را در این مسیر توسعه دهد. از سوی دیگر، این انجمن در بخش ذرت و سورگوم در Euroseeds، مقالات و سخنرانی‌هایی در مورد بازارهای سورگوم و بذرهای سورگوم ارائه کرد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر
 
 

 

در کانال یوتیوب 23 ویدیو در انتظار شماست

 
ویدیوها را تماشا کنید
شبکه‌های اجتماعی